Post by tucepilaco on Mar 5, 2022 9:26:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Johnny Trigger: Action Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Johnny Trigger: Action Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka primogems ▞▞▞
▞▞▞ Johnny Trigger: Action Shooter 2022 version ▞▞▞
Jag är ledsen att säga, men det här spelet har många annonser, och jag tycker att det borde finnas obegränsad ammunition istället för bara 4 eller 5 kulor. Det här är inget bra spel och enligt min åsikt borde du jobba mer på det, jag garanterade folket att inte installera det heller.
Vapnen spelar inte så stor roll, bara lite variation. Outfits är rent kosmetiska. Nivåerna är något tråkiga och repetitiva. De intressanta nivåerna med metallväggar och sjunkande vikter kom bara upp cirka 10 % av gångerna. Valutan är lite dyr för vapen, med tanke på att vapnen i sig inte är mycket varierande. Det skulle vara bättre att ha många olika typer, som överfall, hagelgevär, prickskytt, och sedan bara ha några vapen i varje kategori.
Det är bara så tråkigt. Du kan inte kontrollera någonting och ingenting "lurar" dig. Det är bara enkelt, men allt är i slow motion så det tar tre minuter att slå varje nivå. Annonser finns överallt. Det skulle vara så kul om det var i normal fart hela tiden. De förstörde det med slow motion. Jag vet att åttaåringar kommer att titta på annonserna som lurar dig att klicka på dem, och det är deras målgrupp, men det är fortfarande helt enkelt inte kul. Ge det inte ens en chans. Spring långt bort.
Det är ett trevligt spel för alla som bara hoppas på att det ska gå lite tid. Det är inte alls tufft. Mer som ett komplett barnspel. Efter en tid vill du bara se hur nästa nivå ser ut, det är därför du spelar. Lägger till är inte så stort problem kan jag säga! Men bara för att missa någon gång är det ett fantastiskt spel.
My Factory Tycoon - Idle Game Симулације kqo
Johnny Trigger: Action Shooter ஆக்ஷன் lob
Går inte att installera semst
Gud spel
Bar
Spelet är jättebra!! Jag älskar verkligen fem stjärnor eftersom det fantastiska spelet i världen jag gillar det
Bästa spelet någonsin Hur gjorde du det här det är roligt att spela när jag är uttråkad och när jag är utanför stan tror jag att det borde finnas en pa hela min familj spelar det här spelet på mobilen åh och jag glömde nästan iPhone jag har iPhone det finns i butiken just nu men ni har ett riktigt bra spel och jag hoppas att ni har ett riktigt bra liv och jag hoppas att ert spel har så många uppgraderingar att ni kommer att ha det bästa spelet någonsin som det här spelet är så bra att jag inte kan föreställa mig något annat spel bättre än tv bro lite
Efter att ha spelat en nivå som du kan slutföra på några sekunder möts du av annonser. Efter. Varje. Enda. Nivå. Jag vet att utvecklare vill tjäna pengar men det är bara för mycket. Bra för de första 5 nivåerna eller så innan annonserna frustrerar dig tillräckligt för att lämna en recension. Och nej, jag kommer inte att skicka ett e-postmeddelande till ditt QA-team enligt ditt allmänna svar på denna recension. (som jag vet att du kommer att posta efter.)
Johnny Trigger: Action Shooter Aksi nig
Barn som är under 7 borde inte spela detta spel. Det är ett bra spel
Johnny Trigger: Action Shooter Akció szom
Noice
Bra!!!!!!! !!!!!!! !!!!!!! !!!!
Det är ganska kul men så många annonser
2-stjärnigt eftersom jag var på nivå 569 avinstallerade jag appen för lagringsutrymme och jag installerade den igen och alla mina saker var borta. Spelet är bra, bara rädda det och på en av chefsstriderna skjuter chefen genom väggen. Jag kommer inte ihåg vilken nivå den låg på men den var mellan nivå 200-500.
Hej. Min uppgift är att hitta alla de mest infekterade spelen och ge dig varningar om dessa spel. Först är det här spelet infekterat av annonser. Jag var tvungen att stänga av mitt Wi-Fi så att jag faktiskt kan spela in lite. Det här spelet är ett exempel på en pengasuger. Utvecklarna började med tillägg och byggde spelet runt dem. Detta spel föddes annonser först. Jag får mer tilläggstid än jag fick speltid. Varför i helvete skulle jag skaffa ett spel så att jag kunde se tillägg.
Bästa spelet
Nej tack. Nytt förslk att göra många banor som ör likadana flr att kunna vida reklam mellan varje nivå
Jag älskar det här spelet eftersom det har en plats med vapen och även för att jag gillar slow motion
Denna app är mycket repetitiv, vapnen och kläderna är endast kosmetiska. Det pressar också att titta på annonser mycket. det är ett roligt spel i 10 minuter... men det är det.
Väldigt lite reklam
Meh. Kul till en början, men skurkarnas upplägg upprepas hela tiden med olika bakgrunder så det blir snabbt tråkigt. I grund och botten måste det finnas något i stil med 20 genuint olika nivåer, det är allt. Du kan också köpa vapen (med pengar du tjänar i spelet) men du får inte deras egenskaper innan du köper dem, så tre gånger slösade jag bort pengar på att köpa vapen som visade sig inte vara lika bra som ett jag redan hade.
Fördelar: bra spel med solid spelbarhet. Det är lite enkelt men charmigt och roligt med procedurgenererade nivåer med massor av olika smaker. Estetik A+++ Nackdelar: spelet introducerar inget nytt än så länge; Jag är ungefär 200 nivåer i. Ingen riktig ökning av svårighetsgraden eller nya fällor eller något på ett tag nu. Fortfarande bra. Det som förlorade dem två stjärnor var hur många annonser det finns i det här spelet. Som, jag köpte paketet utan annonser och ser fortfarande fler annonser på det här spelet än någon av mina andra. Det är galet.
Det här spelet är bra när du är "uttråkad".. Snälla .... det finns sååååååååå många annonser
Bygeln är så cool och jag gillar vapnet
Fuvk dig
Det måste finnas en metod för att spara framsteg för enhetsöverföring. Jag bytte telefon och tappade alla mina framsteg. Utvecklaren svarar heller aldrig så att få någon support är i princip omöjligt. Jag har försökt kontakta dem sedan förra julen och aldrig fått ett enda svar.
Ett så briljant koncept som förstörts av det faktum att det är den enskilt största kontanter jag någonsin haft oturen att se. Så synd att detta fantastiska spel har förstörts av utvecklarna i jakten på pengar. Påminner mig om EA. Betalade två pund sjuttio för No Ads, men var ändå tvungen att titta på annonser för att få saker som jag hade låst upp genom att spela spelet.
Nivåerna skapades för att lätt kunna slås så att du kan flyga igenom dem och se annonserna som väntar i slutet. Hälften av tiden i den här appen ägnades åt att spela och den andra hälften tittade på reklam. Vänligen stödja inte den här typen av spelutveckling och spela inte. Spelet är till och med extremt repetitivt och har ingen utmaning. Den enda känslan av prestation du får av det här spelet är när du är klar med att titta på en annons. Det skulle vara pinsamt att vara en utvecklare som arbetade med det här spelet för att spamma annonser.
Det här spelet är ganska roligt. Riktigt enkelt och lätt att hämta när som helst. Däremot betalade jag $3 de begärde för det, och jag måste fortfarande titta på annonser för att göra anspråk på saker. Tja, om de ens låter mig hävda saker. Oftast kan jag inte ens titta på annonsen för att få tag i grejerna. Men varför behöver jag ens titta på annonser i första hand, om jag betalade för att ta bort dem?! Kommer att begära återbetalning.
Det tar cirka 20 sekunder att rensa nivåer, och det finns annonser efter nästan var och en av dem. Verkar bara som ett sätt att kanalisera annonsintäkter till utvecklarna mer än att engagera användaren. Berättelsen är rättvis och vill inte ta bort det från spelet Edit: nu tvingar de fram en daglig utmaning som en popup, även om jag är i flygplansläge. *Radera*
Det här är ett väldigt roligt spel om du gillar idén med ett smidigt, enkelt, timingbaserat skjutgalleri. Tyvärr är det förstört av annonser. Avsluta en nivå på 10 till 15 sekunder, få en annons på 30 sekunder. Hitta en lottobutik, titta på 2 annonser för att upptäcka saker. Dö i en nivå? Du kan titta på en annons för att hoppa över nivån.Åh, vill du bara starta om nivån istället? Har en annons i alla fall. Om inte de senare nivåerna blir mycket längre, kommer du att spendera mer tid med annonser än du kommer att göra med spelet. Avinstallerad.
Kul men verkar vara mycket reklam
Jag älskar det här spelet, jag kommer att köpa alla köp i appar Jag älskar det så mycket, fortsätt med utvecklare
Ganska bh.
B to the E ti the S to the T detta är det bästa spelet jag någonsin sett (på mobilen på PC är det Fortnite och Minecraft)
Har varit bäst i hela spelet
Johnny Trigger: Action Shooter ایکشن cmyt